![](https://chv.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2018/12/sdd-.jpg)
У переліку інструментарію, яким користуються консультанти-адміністратори Територіального сервісного центру 7341 РСЦ МВС в Чернівецькій області такі предмети не передбачені.
Втім, якщо у сучасному офісі, де приємний голос оголошує громадянам черговий номер електронної черги, відкрити біля крайнього робочого місця шухлядку — якраз за банером про симпатію до сервісних центрів МВС — то там і справді можна знайти ключі і «на вісім», і «на десять», і плоскогубці, відкрутку з хрестовиною, і плоску…
Наявність цього інструменту «під рукою» адміністратора підказав досвід. Адже бувають випадки, коли алгоритм реєстраційної операції прозаїчно гальмує неможливість зняти з автомобіля номерний знак… Ну, не піддається гайка — і хоч плач, хоч кричи… Як зазначає начальник ТСЦ Віталій Лупу, такі випадки непоодинокі.
—Щоб не відповідати людині «ні», бо це найлегше, — говорить Віталій Костянтинович, — ми вирішили передбачити можливість оперативно допомогти клієнту.
Доречі, про чемне, ввічливе обслуговування громадян йшлось нещодавно на тренінгу «Методологія та інструменти для впровадження комунікаційних стандартів у територіальних сервісних центрах МВС». Згадувалось тоді і про подібну послугу клієнту, що на мові науки організації сучасного ефективного сервісу визначається терміном «Wоw-cервіс”.
Ото ж, вимовляємо «wow» , як «Вау!», тобто, з позитивною оцінкою працівників, які наближають державний сервіс до людини, формують його позитивний імідж…