Адміністратори сервісних центрів МВС Буковини освоїли ази української жестової мови. Відверто, спершу було складно. Воно й не дивно, адже таке спілкування не з легких. Та згодом ми вже вели сурдодіалоги на професійну тематику.
Дяка пані Юлії, сурдопедагогу Чернівецького обласного навчально-реабілітаційного центру №1. Навчання виявилося цікавим, пізнавальним та насиченим.
Після тренінгу наші адміністратори виявили бажання й надалі вивчати жестову мову. Вони із задоволенням зазначають, що зрозуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують. Головне — практика.
Ми переконані, що ці знання покращать спілкування з людьми, які мають порушення слуху та мови. Бо поява більшої кількості людей, які знають жестову мову допоможе навчитися сприймати людей з вадами слуху адекватно — з повагою до них і прагненням допомогти.
Ми покращуватимемо навички володіння жестовою мовою. Адже одним з пріоритетів роботи сервісних центрів МВС є безбар’єрність та доступність державних послуг.
«Ми прагнемо чути, розуміти та допомогати усім, хто до нас звертається. Цей тренінг допоможе нашим адміністраторам у повсякденній роботі. Адже вони щодня зустрічають безліч різних людей, котрі потребують державних адміністративних послуг.», — зазначив начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Чернівецькій області Василь Душинський.
Працюємо, розвиваємося, удосконалюємося! Бо кожен наш відвідувач важливий.