Під таким заголовком газета Новоселиччини «Район-інфо» (№7 від 16.02. 2017) розповідає про роботу сервісної служби МВС:
«У ході реформи в Міністерстві внутрішніх справ були ліквідовані МРЕВ (міжрайонні реєстраційно-екзаменаційні відділи) і створені територіальні сервісні центри. Торкнулася реформа і Новоселиці. Нині тут діє територіальний сервісний центр №7343.
Наш кореспондент зустрівся з його начальником Сергієм Михайловичем УДАЛОВИМ і попросив відповісти на ряд запитань, які стосуються діяльності очолюваної ним установи.
—Заміна МРЕВ на сервісний центр — це зміна вивіски?
—Ні. Я так би не сказав. Створення сервісного центру, це, образно кажучи, включення «зеленого світла» новому сервісу, новій ідеології, пріоритетом якої є спрощення адміністративних послуг, їх децентралізація, клієнтоорієнтованість, впровадження сучасних технологій. Перед нами конкретне завдання: клієнт повинен отримати необхідні послуги за простим і зрозумілим алгоритмом, або скористатися допомогою компетентного консультанта.
—Скільки таких сервісних центрів діє на Буковині?
—П’ять. У Новоселиці, а також у Чернівцях, Кельменцях, Глибоці та Кіцмані.
—Обслуговування клієнтів здійснюється за принципом їх прописки?
—Ні. Тут діють правила «єдиного вікна». Прописка не відіграє жодної ролі. Головне — клієнт повинен бути громадянином України, тобто резидентом. У який сервісний центр звернутися — вибирає клієнт. Зрозуміло, що він іде туди, куди йому ближче, та ми обслуговуємо всіх, незалежно від їх місця проживання в Україні.
—Які конкретно послуги надає сервісний центр?
—Ми надаємо платні і безоплатні послуги. Серед них — реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів, здача іспитів з правил дорожнього руху, практичного водіння, видача або заміна посвідчень водія та їх дублікатів у разі втрати або крадіжки, також оформлення дозволів на перевезення небезпечних вантажів, інші послуги. До речі, до них додано ще одну — видачу довідок про несудимість та міжнародних посвідчень водія.
—Які, на ваш погляд, основні елементи реформи?
—Їх є чимало. Зупинюся на найголовніших. Як відомо, запорукою успіху будь-якої справи є кадри. Тому велику увагу приділяємо саме кадровому потенціалу. Постійно працюємо над системою підбору і навчанню нових співробітників. Це повинні бути люди з новим мисленням, новими цінностями, освічені, що бездоганно володіють нормами етичної поведінки службовця. Слід відзначити, що відбулися зміни і в площині екзаменаційної системи для отримання водійського посвідчення. Зокрема, нині чітко розмежовано теоретичні питання в залежності від категорії, ліквідовано довідку-рахунок, що призвело до здешевлення послуги. Запроваджено електронний договір купівлі-продажу транспортного засобу. Є й ряд інших новацій.
—Чи багато часу йде на одержання послуг?
—Це залежить від виду послуги. Але позитивним є те, що той, хто звертається до сервісного центру, має змогу всі питання вирішити на місці: здійснити купівлю-продаж, провести експертне дослідження транспортного засобу та документів до нього, визначити оціночну вартість транспортного засобу, перевірити його по базах даних автоматизованих інформаційних систем, а також оплатити послуги в касі банку. Зауважу, що сервісний центр працює у суботу — щоб прийняти тих, хто не має можливості звернутися у робочий день. Вихідні неділя і понеділок.
Георгій ОСИПОВ»