A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Від проектів і планів — до якісного сервісу


30 Листопада 2016

Програмний документ передбачає виконання завдань, покладених на сервісну службу,визначення пріоритетів, напрямків її  розвитку у наступному звітному періоді з питань реєстраційно-екзаменаційної діяльності, надання дозвільних документів,довідкової інформації, матеріально-технічного, фінансового забезпечення,бухгалтерського обліку та контролю, тощо.

Наразі  систематизується   інформація, необхідна для підготовки документу. При цьому беруться до уваги результати моніторингу щодо впровадження реформи у сервісній сфері, думка громадськості, наукові рекомендації. Пропозиції до проекту плану готують фахівці структурних підрозділів РСЦ.

Головна мета розробників проекту — надання якісних послуг громадянам,юридичним особам, створення комфортних умов для кожного,хто звертається до державної сервісної служби.