A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Відповідаємо на ваші питання


19 Квітня 2017

Сервісною службою МВС використовуються різні види комунікацій, аби забезпечити комфортні умови громадянам при отриманні послуг.

Окрім офіційного сайту Регіонального сервісного центру МВС в Чернівецькій області (http://chv.hsc.gov.ua), сторінки в соціальній мережі фейсбук,  де можна отримати вичерпну інформацію про реєстрацію, перереєстрацію, зняття з обліку транспортних засобів, інші послуги, що їх надають територіальні сервісні центри, використовується також електронна пошта, призначена для отримання звернень громадян.

Електронні адреси кожного територіального сервісного центру в Чернівцях, Кіцмані, Новоселиці, Глибокій, Кельменцях можна знайти на відомчому сайті ГСЦ МВС України (розділ «Контакти», підрозділ «Контакти РСЦ та ГСЦ ( http://chv.hsc.gov.ua/kontakti/kontakti-gsts-pidrozdiliv/), а саме:

ТСЦ №7341 — tsc 7341 @chv.hsc.gov.ua

ТСЦ №7342 — tsc 7342 @chv.hsc.gov.ua

ТСЦ №7343 — tsc 7343 @chv.hsc.gov.ua

ТСЦ №7344—  tsc 7344 @chv.hsc.gov.ua

ТСЦ №7345 — tsc 7345 @chv.hsc.gov.ua

РСЦ МВС в Чернівецькій області — info_ chv@hsc.gov.ua

Перевірка надходжень електронних звернень громадян здійснюється співробітниками сервісних служб двічі на день. В регіональному сервісному центрі контроль за функціонуванням електронної пошти постійно ведеться сектором інформаційної безпеки та довідкового забезпечення РСЦ МВС в Чернівецькій області.

Кожне звернення реєструється в «Книзі звернень громадян».

IMG_4269

IMG_4271