A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

На позитивних емоціях…


17 Жовтня 2017

Стандарти послуг, запроваджені в оновлених сервісних центрах, поступово стають нормою взаємин між тими, хто їх надає і громадянами, які їх потребують. Можливість легко отримати потрібну інформацію, зареєструватись в електронній черзі, розрахувати свій час для вирішення особистого питання — алгоритм сучасної державної послуги.
Нещодавно на сторінку Регіонального сервісного центру МВС в Чернівецькій області у соціальній мережі фейсбук звернувся мешканець міста Херсона Дмитро Миргород. Чоловік попросив проконсультувати його у питанні реєстрації автомобіля, якщо він придбає його в Чернівцях.
«Я так розумію,— пише пан Дмитро, — можна зняти авто з реєстрації, отримавши разові номери, а по приїзду до міста Херсона я можу його зареєструвати на себе. Ця схема мені начебто зрозуміла. А чи можу я оформити авто на себе та отримати Херсонські номери на місці, в сервісному центрі міста Чернівці і уже звідти поїхати додому на Херсонських номерах? Таке можливо? І що потрібно для цього?»
Отримавши оперативну позитивну відповідь у фейсбуці, херсонець відповідає: «Велике дякую! Дуже зручно виходить! Тепер все зрозуміло, лишилося приїхати».
Подяка адресована, насамперед, реформованій системі послуг, орієнтованій на потреби громадян. Схоже, що доступність, комфортність — вже не теоретичні поняття, а реалії сучасного сервісу на перегорнутій сторінці нашого життя.